Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Lina - 12 januari 2012 00:17

    



Jag ÄLSKAR julen!
Jag älskar alla tända ljus, allt julpynt, att få ge bort paket, att få paket, se barnens glittrande förväntansfulla blickar när tomten kommer gående, maten, stämningen, musiken, det glittrande snön och KalleAnka!!


Denna Julen firade jag och älsklingen med hans familj i Sälen.

Det var så underbart mysigt där! Som ett litet mysigt vinterland.

Dock vågade inte höjdrädda Lina åka skidor, Men afterskin tackade jag inte nej till :)  

Barnen fick träffa tomten, även om dom var helt säkra på att han inte skulle komma.

(för hur skulle tomten kunna veta att vi hade åkt till Sälen?!)

Vi vuxna roade oss med att spela paket-spelet :) DET MÅSTE VI GÖRA NÄSTA ÅR IGEN!

Vi åt gott (såklart) och hade jätteroligt hela Sälen-resan. Jag saknar det som tusan!!


Men varför går det så fort? Hela December bara sprang förbi!

Jag önska man kunde fira Julafton varje dag i minst en vecka!!
JAG TRÖTTNAR ALDRIG! :D

  
Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Lina!
Jag är en halvsnurrig och glad tjej på 21 sommrar med iaf en fot på jorden. Jag älskar min familj, kille, mina vänner, min lilla vovve, matlagning, shopping och partyparty ^^
Så jag antar att det är det min blogg kommer innehålla

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards